In Arbodienst
Home / Arbodienst / Lancering Alpina@Work

Lancering Alpina@Work

01/09/2022

Met trots melden wij u via dit nieuwsbericht dat de arbodienstverlening waar u gebruik van maakt vanaf nu onderdeel is van Alpina@Work. We vertellen u graag wat deze verandering inhoudt, welke voordelen u ervan kunt verwachten en wat u er op de korte termijn al van merkt.

 

U profiteert van het beste van twee werelden

Bij Alpina@Work profiteert u van het beste van twee werelden. Voorop staat dat we de persoonlijke dienstverlening handhaven die u van ons gewend bent. Met de voor u vertrouwde regiokantoren blijven we letterlijk en figuurlijk heel dichtbij. Tegelijkertijd bundelen we wel de krachten van meerdere succesvolle arbodienstverleners in één onderneming. Zo realiseren we nóg grotere slagkracht.

 

Alles wat u nodig heeft, nu en in de toekomst

Door gezamenlijk op te trekken, verbreden we onze dienstverlening. Zo kunnen we u altijd snel helpen, met alle dienstverlening waar uw situatie op dat moment om vraagt. Ook kunt u overal in het land bij ons terecht: handig als een zieke medewerker niet bij u om de hoek woont, of als u meerdere vestigingen heeft. Een grotere omvang stelt ons ook in staat scherper in te kopen. Zo realiseren wij voor u dienstverlening tegen gunstige tarieven. Tot slot schept de samenwerking voor onze medewerkers extra ruimte om hun kennis te verbreden en te verdiepen. Hierdoor kunnen we u ook op de langere termijn optimaal blijven ondersteunen bij het voorkomen en begeleiden van verzuim.

 

Uw succes staat voor ons centraal

Bovenal profiteert u bij ons van dienstverlening volgens één gedeelde visie. Alpina@Work draagt bij aan het succes van ondernemers door het werkende leven van hun medewerkers te verbeteren. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat een effectieve aanpak op het gebied van HR, verzuim, vitaliteit en inzetbaarheid een cruciale succesfactor is voor uw bedrijfsvoering. Op grond van deze gedachte zullen we er altijd alles aan doen om u en uw medewerkers maximaal te ondersteunen.

 

Dit merkt u op de korte termijn van deze verandering

  • Vanaf 1 oktober aanstaande communiceren wij uitsluitend nog onder onze nieuwe naam Alpina@Work. U herkent onze berichten aan ons logo.
  • Bij de laatste certificeringsronde van onze arbodienstverlening is al rekening gehouden met de lancering van Alpina@Work. We gaan met al onze vestigingen werken onder één certificaatnummer: PRJC-528250-2015-MSC-NLD

 

 

  • Voor het overige beperken we de praktische wijzigingen bewust tot een minimum. De overgang naar Alpina@Work heeft geen gevolgen voor uw contract. Ook kunt u zonder tegenbericht gewoon terecht bij uw vertrouwde behandelteam en contactpersonen.
  • Is in uw geval bij wijze van uitzondering tóch een wijziging aan de orde, dan ontvangt u hiervan persoonlijk bericht.

 

 

Nieuwsgierig geworden?

Nog even geduld alstublieft. De komende periode bouwen we hard aan een nieuwe website waarop u om te beginnen al onze producten en diensten terugvindt. Daarna bouwen we deze basis stap voor stap verder uit naar een volwaardig online platform. Dit gaat onder meer nieuws, tips en praktische informatie bevatten voor uw dagelijkse bedrijfsvoering. Kort voor 1 oktober praten we u verder bij over deze en andere initiatieven.

 

Als u nog vragen heeft

Heeft u naar aanleiding van dit bericht nog vragen, neem dan gerust contact op met uw vertrouwde contactpersoon. U kunt ook een mail sturen naar stimulanz@stimulanz.nl of bellen met 040-2595250.

In alle gevallen helpen we u graag verder.

 

Met vriendelijke groet,

 

Tammy Koolen

Directeur Alpina@Work

 

Dimmy Vissering

Regiomanager Alpina@Work

  • Alles prima , Ook het gesprek met de bedrijfsarts.

Waarom Stimulanz